måste ha till studenten!


- en kofta
- en snygg väska
- bekväma&snygga skor
- smycken (örhängen, halsband, armband..)
- leggings till dagen & kvällen
- sidenband till den andra klänningen
- lösögonfransar och smink

frågan är väl bara, vart hittar jag skor & väska?
var på skopunkten idag = två par skor med låga klackar, ett par vita och ett par svarta. kollat igenom alla skobutiker och jag kan inte ha 10 cm höga klackar vilket är det enda som finns. kanske kan ha låga tygskor på kvällen som de från bianco eller ballerinaskorna från h&m. hittade ingen snygg väska :( någon som har tips på vart det finns någon jättefiiiin väska? ska väl in till stan imorgon och kika lite.

har ju i alla fall mina två klänningar, en svart kortärmad jacka och rosa nagellack klart! och skor till dagen.. vilket jäkla jobb det är att ta studenten.

kommentarer
Postat av: Anonym

jag letar väska till balen, går inte heller så bra. men åhléns har faktiskt en del ganska så billiga.

2009-05-13 @ 17:24:55

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0