jag + teknik = inte okej

inte idag i alla fall!
jag lånade kamera och stativ och åkte in till stan.. hemma hos pörsy kommer vi på att man kanske skulle haft ett band med.. och laddaren var borta.. självklart var det bara 35 minuter kvar på batteritiden. typiskt!! sen när vi filmat det vi kunde åkte jag hem. då händer det något med mobilen. helt plötsligt är massa sms borta. men jag startade om mobilen och då var allt kvar!! puh. och sen när jag kommer hem och ska sätta på datorn - vad gör den? jo, hänger sig såklart. och sen kommer något repairprogram upp. men nu funkar den. yay.

var i skolan imorse och gjorde humour show, det gick bra! sen in till stan. regn. sen blev det sol såklart. kröp ner i sängen och sov ungefär tre timmar, hur skönt som helst. puss.

kommentarer
Postat av: Lilly

Inga tekniska grejer har fungerat för mig heller idag.

Min mp3 ville inte spela upp dom nya låtarna som jag la dit inatt.

Tvn gick sönder lika fort som jag fick lagat den men nu orkar jag inte bry mig.

Min åsiktsblogg slutade fungera så jag fick skaffa en mycket bättre på norska istället. :)

2009-05-06 @ 23:35:05
URL: http://ledisco.blogg.no

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0