jag kan inte komma på vilken det är!!

 
när man var liten, eller ja, sådär 12-13 år, så brukade tv3 visa filmer då och då. de här två blev väl visade några gånger. men det finns en annan film som jag kommer ihåg jättebra, men inte minns namnet på, så hjälp mig komma på vilken det är! tror den handlar om en tonårsdotter som bor i ett hus med hennes lillasyster, mamma och pappa - möjligtvis styvpappa. och hon är avundsjuk och kär i pappan, och jag tror att hon mördar hennes mamma med en järnmask eller något liknande som de har som prydnad..något åt det hållet!
någon som har något förslag?

kommentarer
Postat av: hanna

ÅH, jag minns den också! men jag minns inte vad den heter :(((

2009-05-06 @ 21:26:29
Postat av: Mård

åh, jag vet precis vilken du menar. Kommer bara inte ihåg namnet....

2009-05-06 @ 21:32:10
URL: http://sidewalkdancing.blogg.se/
Postat av: Lilly

Vad handlar the glass house om?

Oh jag såg White oleander för första gången nu när jag var i Stockholm och den var superbra. :D

En stark film med starka kvinnliga karaktärer.

Älskar när dottern blir sådär trashig och hennes mamma gillar inte hennes nya stil alls.

Hahhahah!

2009-05-06 @ 23:37:46
URL: http://ledisco.blogg.no
Postat av: Anonym

imdb:a hon som har huvudrollen i tio orsaker att hata dig. hon har huvudrollen i den också :)

2009-05-06 @ 23:51:09
Postat av: linnea

wicked

2009-05-06 @ 23:58:20
Postat av: jessica

åh! tack så mycket :D

2009-05-07 @ 14:46:32
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0