badkruka

fem minuter efter att ha tagit ut kakan i ugnen, slängt i bitarna i en plastlåda osv. tog jag och jane bussen till korsvägen där dom andra väntade. vi tog vagn och sen gick vi huuuuuur långt som helst. vi solade en del och pratade, sen försökte vi bada.. jag gick i till vaderna, det var svinkallt. andra knäppgökar doppade sig... tror jag har fått lite färg dock!

sen åkte vi hem till sandra och gjorde tacos, det var trevligt. har världens finaste vänner, även om dom har sina personliga problem så är dom bäst. sen vid tjugo över tio tog vi bussen hem och här sitter jag nu. trött som ett as.

gårdagen var trevlig den med!
fint att alla var aspepp på att dygna när vi kom hem till wille halv fem på morgonen. vi satte på en film och sen däckade alla. <3


kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0