studentbal 2009

fördelar:
- man får ha fin klänning på sig
- man får fixa smink och hår hos ett proffs
- det kanske blir jättekul och oförglömligt
- man får träffa massa människor

nackdelar:
- det kostar 660 kr för biljetten
- plus att man ska ha klänning + skor som kostar ännu mer
- man får bara ha en baldejt från hulebäck
- det är på marstrand = åka buss i en timma i balklänning
- det kanske blir svintråkigt och ovärt
- man får träffa massa människor
- äcklig mat

jag vet inte. ska man gå eller inte?

kommentarer
Postat av: jenny

jag tycker du ska gåå! du kmr nog va snyggast på eran bal lätt:D:D vem ska du gå me då?

2009-03-03 @ 21:17:33
Postat av: Sandra

DU SKA GÅ! DU KAN VARA MIN BALDEJT! för jag har ingen och vill inte ha nån random kille på skolan :((( haha<3

2009-03-03 @ 21:19:46
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: jessica

det finns inga riktigt snygga killar på vår skola längre :( fett sorgligt. om jag får vara sandras baldejt så kanske jag går <333

2009-03-03 @ 21:41:02
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Niffe

Oja, du ska gå tycker jag! Det vore ju skittråkigt om folk berättar om hur kul det var :(

Hur ofta får man gå på bal överhuvudtaget liksom;]?

2009-03-04 @ 15:08:15
URL: http://Mixorsiecy.devote.se
Postat av: Neda

Klart du ska gå! Du kommer som sagt vara LÄTT snyggast och finast! Ingen tvekan. Och sen vet du ju inte om det blir ovärt eller värt. Det återstår bara dra dit och vara där. Och även fast det kostar, och dina skor osv.. kommer kosta mer så kommer du säkert ändå bli glad av att ha de i din garderob :) Och vem vill inte bli sminkad som ett proffs samt med hår?! :D

2009-03-04 @ 15:25:19
Postat av: Natalie

jo men klart att du ska gå! Du kommer nog ångra det senare annars, man tar ju bara studenten en gång :)

2009-03-04 @ 19:34:14

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0