postsecret


kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att jag kanske inte ska skriva det här men jag vill bara säga att det är så jävla skönt att kunna relatera till någon. jag vet hur det känns att må dåligt, jag går igenom den värsta tiden i mitt liv just nu. och de senaste 3 åren. saken är att jag är så jävla bra på att dölja det. jag vet inte. jag tror inte att någon vet eller kan förstå hur dåligt jag mår. jag orkar inte leva jag orkar verkligen inte. jag vill inte ta mitt liv eller så men jag har ingen ork eller lust längre. jag orkar inte gråta heller. jag vet inte varför jag skriver till dig, jag känner inte dig det minsta men jag har ingenstans att vända mig. förlåt men jag vet verkligen inte. du är bra och det suger att en så bra person som du ska behöva må dåligt.

2009-03-16 @ 00:47:53
Postat av: Anonym

oj det blev lite konstigt där i mitten

menade att de 3 senaste åren har varit pest

2009-03-16 @ 00:49:58
Postat av: jessica

jag önskar att jag kunde göra något för dig. jag hatar när andra mår dåligt för jag vet hur jobbigt det är. jag vill inte att någon ska kunna relatera till ångest för döden och livet, ingen ska behöva ha det så. jag lyssnar gärna om det är något. tycker i alla fall att du ska skriva ner allt du känner, det behöver inte vara på en blogg.. ett word-dokument eller bara ett vanligt papper funkar med. det brukar göra det lite lättare att iaf få ut allting. kanske behöver du prata med någon, kanske behöver du bara skriva av dig.. i värsta fall börja med tabletter. ta hand om dig <3

2009-03-16 @ 00:54:19
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0