orka?

nej
jag orkar inte

kommentarer
Postat av: En hemlig vän!

hej Jesse! Din tips lista för klimatet var underbar o du är jätte bra! visste du att det finns ett medel i chocklad som ger glada hormoner och därför äter man chocklad när man är ledsen!

2009-03-29 @ 20:08:15
Postat av: jessica

åh tack <3 jag skulle behöva choklad just nu :(

2009-03-29 @ 20:10:17
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

oboy och kakaoo funkar de e ju i kakaon hormonerna finns :) Ett annat tips är att titta på wipout skadeglädje är tydligen sann glädje :) btw jag tycker du ska satsa på klimatet för jag tror DU verkligen kan få folk att bry sig. du fick i alla fall mig att be min vän släka ner hela hennes födelsedags kalas igår. dock var jag offer och fick berätta massa hemligheter för gästerna. men det var det värt för klimatet. puss från en hemlig vän.

2009-03-29 @ 20:16:25
Postat av: jessica

jag brukar göra chokladbollssmet och äta direkt ur skålen när jag mår dåligt och inte har något annat tillgängligt ;< och oboy dricker jag mängder av när jag behöver socker haha. jag hade gärna velat jobba med något som har betydelse, något som kan ändra världen. tyvärr har jag inte kunskaper nog att skapa botemedel mot aids eller liknande. kanske slutar med att jag blir politiker eller något. jag försöker börja med de runt omkring mig i alla fall. om jag kan nå ut till hela världen - då hade det varit helt otroligt. förresten, usch vilken härlig människa du verkar vara :)

2009-03-29 @ 20:37:11
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: En hemlig vän!

HIhi tack du också! fast det vet jag redan! :) Men tänk alla som läser din blogg ovs, du kan nå ut i världen. politiker skulle du passa som, eller "prat person" för någon ung cool miljö grupp som en mer politiska och mindre galna miljöaktivister där mindra coola kids också kan vara med. förstår du? Börja med att hjälpa miljön. om den inte blir bättre beöver vi ju ändå inget botemedel för aids. och liksom miljö vet du mycket om, om vill man själv ändra miljön och inte vet hur kan man läsa din lista vilket tar typ 1 minut.

2009-03-29 @ 20:48:47
Postat av: A

http://meppol.deviantart.com/art/A-Spring-Gift-117159119

2009-03-29 @ 22:07:57
Postat av: jessica

:)

2009-03-29 @ 22:13:25
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Hemlis vän

"A" är inte jag. godnatt puss:)

2009-03-29 @ 22:32:25
Postat av: jessica

hih, jag vet! tänkte förresten en sak. jag hade velat jobba inom FN eller något tror jag.

2009-03-29 @ 22:40:56
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0