jag måste sluta ha höga ambitioner

jag hade kunnat göra allting som ligger på hög och väntar hur lätt som helst, om jag bara inte hade så höga ambitioner. jag vill inte göra något halvdant som jag tror inte duger. då gör jag det inte alls. jag måste försöka intala mig om att det är okej att få g på saker och att man inte alltid behöver satsa så mycket.

fick ett samtal förutom om terapin, har fått en tid. kan inte påstå att jag är jättepepp då hon i telefonen lät mer deppig än vad jag gör. och igår fick jag tid hos tandläkaren för att kolla visdomständerna och min framtand. man behöver inte alltid göra saker själv!

kommentarer
Postat av: percy

men hallå du fixar ju säkerligen vg på de flesta arbeten du har kvar utan att anstränga dig speciellt mycket, lovar! du är ju klipsk liksom.



ska jag ringa o väcka dig imorgon? :)

2009-03-24 @ 18:34:11
URL: http://livetosv.blogspot.com
Postat av: Keedo

jag hade det mesta G i alla betyg, så länge du är godkänd tycker jag INTE att du ska deppa ner dig eller känna dig misslyckad för att du får ett G :) det är lika bra som ett MVG.

tyvärr är det så i dagens samhälle att ungdomar stressar så himla mycket och lägger för hög press på sig själv för att få det högsta. jag struntade i betyg så länge jag fick över G.. men det är olika för olika personer.





får du ett G så var nöjd med dig iaf! det är bara ett eller två bokstäver tillägg bara :)

2009-03-24 @ 18:51:36
URL: http://keedo.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0