you can read me like an open book

det är nästan löjligt hur exakt ett personlighetstest kan stämma
fyllde i två stycken test förra gången hos psykologen och idag ställde hon lite frågor utifrån resulaten. nu vet vi vad jag behöver hjälp med i alla fall och jag ska göra ett större test i början på juli. det är nästan sjukt hur exakt allting stämde in på mig bara utifrån de två testen som jag gjorde. hon tyckte att jag bland annat behöver lära mig att slappna av till skillnad från de flesta i min ålder som behöver ta lite mer ansvar och liknande.

jag är precis lika svullen som jag var igår trots att jag testade att kyla ner med både fryst pastasallad och ris.

vill inte se ut som rumer willis i halva ansiktet.

tandis sa att det skulle vara så :( kul

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0