svaren, del 1!

först vill jag bara säga tack till alla som läser min blogg och att ni är så sjukt söta allihopa! det blev en hel del frågor och jag ska försöka svara så gott det går på dem! finns det fler frågor så säg till så fixar jag en till frågor&svar snart!
och kom ihåg, det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!
(okej, några dumma frågor finns det nog men inga här hittills)

hur många har du haft sex med och när var första gången för dig?
exakt hur många jag har haft sex med har jag inte lust att skriva med här på bloggen, men jag har inte legat med halva göteborg som en viss brud påstår.första gången för mig var när jag var femton.

gör det inte ont att ha indianband?
haha, nej, oftast inte :)

hur lång är du? vikt?
jag vet inte exakt men jag tror att jag är 172 cm och väger 59 kg

hur länge (som du kan minnas) har du mått dåligt?
alldeles för länge, jag har alltid varit överkänslig och gråtit över det mesta. men riktigt dåligt började jag väl må i sjuan ungefär.

tycker du om att lära känna nya människor? är du svår att lära känna?
ja det gör jag, fast jag är ganska blyg och osäker när jag träffar personer för första gången så ibland verkar jag nog lite dryg eller tyst. jag är nog svår att lära känna ja, jag är en komplicerad person men om jag känner att personen i fråga är rätt så har jag inga större problem att öppna mig för den personen.

varför tog det slut mellan dig och REDANDBLACK@bdb? Saknar eller tänker du på Charlie någon gång?
det fungerade väl helt enkelt inte. det var jobbigt för mig med långdistans när jag mådde så dåligt och hade mycket i skolan. man kan bli lite osäker på ens förhållande då. och ja, jag både saknar och tänker på honom då och då. han är en underbar person som förtjänar det bästa.

har du några bra tips hur man kommer över någon när man har blivit dumpad? hur fan ska man komma över någon som har sårat en så otroligt jävla mkt?
jag tror inte att jag har varken bra eller dåliga tips på det. man får försöka intala sig själv att man förtjänar bättre och att det helt enkelt inte skulle vara ni, ödet liksom. sen beror det väl på vilken anledning det var till att det tog slut. önskar att jag hade något quick-fix eller att man kunde radera minnen som i eternal sunshine of the spotless mind. men man lär sig av att leva och kärlek är en del av livet, vare sig det går bra eller dåligt. om det är någon som har sårat en måste man förstå att man förtjänar så himla mycket bättre.

Vad är din hund för ras?
en dandie dinmont terrier :)

Du har sjukt fin hy, gör du något speciellt?
tro det eller ej, jag gör ingenting. jag har nog bara tur. för jag tvättar inte bort sminket varje kväll, jag rengör inte ansiktet varje dag. men det jag försöker göra är att smörja in mitt ansikte för jag är rätt torr i hyn, finns bra produkter på apoteket om man har problem med hyn. jag har ganska blandad hy tror jag, så jag ska väl investera i någon av vichys hudvårdsserier snart. sen använder jag ju mest mineralfoundation och det är bättre för hyn :)

Gjorde det ont att pierca Septum?
både ja och nej. det som gjorde ondast var tången, själva kanylen genom näsan var inte så farligt - fast det kom en tår pga tårkanalerna. när det skulle läka gjorde det ont när man råkade komma åt den och det var beläggningar på. men det är inte så farligt! pain is only temporary.

Har du några tatueringsplaner? Vart isåfall?
jag har en tid inbokad i september :) ska börja med ryggen och sen får vi se! jag tycker att tatueringar är jättefint så det är mycket möjligt att det blir fler efter den på ryggen. man lever bara en gång.

Vill du ha barn i framtiden? Och isåfall har du några namn du vill döpa dom till?
det vill jag verkligen, är inte jättesugen på tanken att klämma ut ungen men det blir nog bra. skulle kunna tänka mig att adoptera också. tre barn tror jag. och jag har en hel lista på namn, kommer nog få ge ungarna flera mellannamn om jag ska få med allt haha. elias, emanuel, charlie, liam, angelina, mischa, kiara, naomi och dakota är fina namn.

hur gamla är dina föräldrar? Hur ser din familj ut? syskon?
pappa är 50 och mamma 49, gifta i över 25 år tror jag. har en storasyster som är två år äldre. hon har flyttat hemifrån vilket är rätt skönt för vi bråkade en del - två tonårsdöttrar är nog inte jättebra alltid. men vi kan ha kul tillsammans också. när hon var här på min födelsedag spelade vi in två videor där vi dansade lite fint. sen min lilla vovve såklart!

vilken är din favoritfärg?
rosa och turkos såklart! har börjat tycka om lila ganska mycket också!

någon favoritmaträtt?

älskar tacos med hårda skal! mycket gurka, tomat, ost, lök och gräddfil.

sover du på rygg,mage eller sidan?
allt! har lyckats utveckla sömnproblem och då testar man allt.

vilka länder har du varit i?
danmark, tyskland, england, skottland, nederländerna, österrike, italien, frankrike, belgien, tjeckien, usa och sen har jag varit på kreta som tillhör grekland, mallorca som tillhör spanien och lanzarote/kanarieöarna. tror att jag har varit i luxemburg också.

har du varit i norrland?
jag har varit i härnösand!

skulle du vilja bo i stockholm?
ganska tveksamt! stockholm känns väldigt stressigt och jag är inget stort fan av tunnelbanor. jag har ju några sötnosar som bor där uppe, men dom får gärna flytta ner hit istället! tror inte att jag skulle höra hemma i stockholm.

Om du fick chansen, vilken kändis skulle du vilja se ut som?
oj, svår fråga. det finns så många vackra kändisar. tycker om hannah beth, audrey kitching och raquel reed såklart, sköna stilar och de är sjukt söta allihopa. megan fox, angelina jolie, mischa barton, miranda kerr och alessandra ambrosio är sjukt snygga allihopa. men miranda kerr tror jag.

Varför vill du flytta utomlands?
jag trivs inte riktigt i sverige. känns som om jag hör hemma någon annanstans. jag vill prata engelska på heltid och utforska världen och försöka göra något som har betydelse. vill jobba som volontär och hade velat göra mycket för världen. sverige är för litet för mig eller det känns som om jag har gjort det jag ska här. vill slippa snön och regniga sommrar och sånt också.

Tycker du om Robert Pattinson?
tycker att han är bra i rollen som edward cullen iaf på utseendet. och i filmen är han sjukt sexig, annars ser han mest lost och lite ovårdad ut.

har du en laptop eller stationär?
stationär, fast det hade varit skönt med en laptop!

sjunger du bra?
haha jag tror inte det! fast sjunger gör jag ändå!

kan du några andra språk än svenska/engelska?
inte flytande, men jag läste spanska i några år så några fraser kan jag!
hade velat lära mig franska också. sen kan man väl några få ord på lite olika språk.

är du nöjd med ditt namn eller skulle du vilja heta nånting annat? har du nån mellannamn?
jag är hur nöjd som helst med mitt namn, jessica fungerar överallt och jag har fått många smeknamn. allt från de vanliga jessi/jess till persika/persilja och liknande. jag heter camilla i mellannamn :)

gillar du star wars?

ska jag vara ärlig har jag nog bara sett en av star wars-filmerna, så jag har inte så mycket åsikter alls. men jag ska väl försöka se alla innan jag dör ;>

vilken systemkamera har du ?
canon eos 400d :)

svarar på resten av frågorna lite senare!

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0