"jag klarar inte av ett distans förhållande just nu"

känslan av att vilja sjunka långt ner i jorden har hållt i sig hela dagen. låg ute och solade först. åkte till stan - gick ju sådär. åkte hem. kollat på tv typ. jag är så extremt sinnesjukt trött och jag vet inte om det beror på att jag tog en atarax + en stesolid eller om jag bara är så jävla utmattad av att ha gråtit hela natten..

och ingenting blir bättre av att jag misslyckas i x antal kurser bara på grund av min psykiska ohälsa. har missat saker i samhäll c, historia, svenska b, kreativt skrivande, medieproduktion b och sen mitt projektarbete.. ska nog till skolan imorgon. kolla vad jag får för betyg i religion och prata med min lärare och se om det går att göra något åt allt..

jag mår inte bra just nu

kommentarer
Postat av: Anonym

män är svin. ><

det blir bättre, även fast man inte tror det. stay strong. <3

2009-06-01 @ 23:12:40
Postat av: A

Just out of curiosity, hur många olika mediciner tar du?

2009-06-02 @ 22:14:02
Postat av: jessica

tar bara sertralin.. det är meningen att jag ska äta effexor också men jag pallar inte. zopiklon till natten. typ.

2009-06-02 @ 22:16:24
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Emelie nl

skriver nog i varje inlägg du skriver, känner igen mig så mycket.. skolan har gått skit för mig i år för att jag mått så dåligt..

MEN jag har skyllt allt detta på min kille.. "det är ditt fel! DU gör mistag hela tiden, inte jag!" Nu har jag insett att det är ju jag själv som har sabbat det och samtidigt sabbat vårat förhållande..

De kommer gå bra för dig! du har ju flera VG och MVG?

Om vill svara så kan du skriva i min blogg eftersom jag skrvit i så gammla inlägg.

var stark!!

2009-06-03 @ 23:48:17
URL: http://bortajavel.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

finns beb <3

vet att det är tungt :<

eller, vet och vet, men .. ah.

du kanske fattar.

2009-06-04 @ 15:48:53
URL: http://takai.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0