en lång dag i hus&hem

hjulet som jag hatar mest av allt ungefär
det gick bra, lyckades hitta vinster och sånt
en seg dag, hade feting huvudvärk mot slutet och ville bara gå hem men fick stå och plågas istället. jag får väl nöja mig med att jag förhoppningsvis kommer få minst femhundra spänn för dagen. träffade justine och sen michelle. annars har inget speciellt hänt. folk som vunnit stjärnvinst har valt högtryckstvätt.

och ryktet är förövrigt sant, vi kommer inte få skjuta mynt mer för att besökare har klagat på att vi behandlar pengarna respektlöst. hilarious tycker jag, då det snarare är besökarna som behandlar pengarna respektlöst genom att spela bort dom. tror inte att enkronorna om vi skjuter ner i lådor har så mycket känslor - men vad vet jag? till helgen kommer det vara slut på skjutandet. tror folk har mer nöje än missnöje med att vi skjuter pengar faktiskt, vissa frågar till och med om de får göra det själva. löjligt.

ont i hela kroppen, från topp till tå.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0