deep inside you're bleeding

jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vet inte hur jag ska få ut all den här ångesten. allting gör så jävla ont. jag kan inte andas. jag vill spy upp all ångest men det går inte. jag vill lägga mig ner och skrika. jag vill skära upp mina handleder. jag har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. det finns ingen jag kan prata med. panikångest. cancersvulst på själen.

han bryr sig inte ens. svarar inte på sms eller något annat. jag orkar inte vara så här nere på botten. inte igen. jag försöker hålla allting för mig själv så att jag inte blir inlagd, för det känns som om det är den enda lösningen. jag ska be psykologen att prata med någon läkare så att de kan skriva ut benzo eller något lugnande till mig för jag kan inte må såhär. jag behöver vara påverkad av något, så att jag slipper känna allting så här starkt. jag behöver mer zopiklon också. att sova känns som det enda som jag kan göra för att slippa må såhär. behöver lustgas. tabletter i mängder..

jag orkar inte vara så här trasig
så här tom och samtidigt full av ångest
det gör så jävla ont

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0