söndag = filmhjulet

igår var vi ute efter att jag hade jobbat 13-22! vi drog till storan men insåg att det var ganska dött och dyrt dessutom, så vi stack över till queen för att få i oss lite billig alkohol. träffade pörsy av alla människor! sen drog vi tillbaka till storan och dansade lite och sen hade timmarna gått och jag tog sista bussen hem och var hemma vid fyra.

tvingade mig upp imorse för att jobba ännu ett 13-22 pass i filmhjulet, där får man ha musik så det var lite pepp i alla fall. nu är jag sjukt trött och har ont i fötterna, så det blir väl att sova snart om jag ska klara av att ta mig upp vid åtta imorgon och ha öppning.

för övrigt fyller en av mina fina bloggläsare år idag, sandra, så grattis till dig :) hoppas att du fick en bra dag och fina presenter och kärlek i mängder!

kommentarer
Postat av: sandra

haha naw! tack :)

blev firad flera dagar i förväg

så idag var jag bara för mig själv och såg lite film.

fick iallafall pengar i massor!

2009-07-27 @ 01:36:08
Postat av: Anonym

Jobbar du på tisdag?

isåfall vart ska du stå? :]

2009-07-27 @ 05:55:48
Postat av: Anonym

Jobbar du på tisdag?

isåfall vart ska du stå? :]

2009-07-27 @ 05:56:38
Postat av: Monika

Fin blogg! Hoppas du har haft en bra dag :)!

http://monikka.blogg.se

2009-07-27 @ 22:07:16
URL: http://monikka.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0