sjukling? det är jag det

inte nog med att jag har varit sjuk i över ett år, förkyld mer eller mindre, så blir det mer nu. när jag ska jobba!

jag har mått lite kasst hela helgen men idag gick det verkligen inte, så jag bad om att få gå hem tidigare. började vid kvart i elva och jobbade fram till tre. sen hade vi på lyckohjul lite grillning med hamburgare och chips och godis, sen kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här och tuggar på lakritssnören. jag skulle egentligen jobba till halv nio, men det är skönt att jag slipper det. ena studen så svettas jag och andra stunden fryser jag ihjäl. så jag ska krypa ner i sängen snart och kolla på l word.

sen är jag ledig fram till fredag då jag jobbar stängningspass på kvällen :)

kommentarer
Postat av: JohnnyPonken

hoppas att du blir bra snart då! :)

2009-07-21 @ 17:31:23
URL: http://johnnyponken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh jag är avis på ditt jobb. Skulle verkligen behöva ett, synd att man inte bor i göteborg..

2009-07-21 @ 18:26:08

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0