olycklig

det är jag

just nu när stressen från jobbet har lagt sig och jag äntligen har fått sova ut, så inser jag än en gång att jag inte är lycklig. inte ens i närheten. det är så många pusselbitar som saknas och jag vet att man aldrig kommer blir klar med pusslet förrän dagen då man dör. men det är alldeles för mycket tomhet just nu. som ett stort hål i mig. det blir bara större. och jag inser att det inte bara är den här staden som gör mig galen utan även landet. jag behöver komma bort. jag måste iväg. jag är menat för något större än lilla lagom sverige.

jag är otålig. jag vill iväg nu. jag orkar inte vänta i tre och en halv vecka för att få komma bort i tre veckor för att sen återvända till tomheten. jag vill andas frisk luft nu.

ska kolla upp lite datum i usa och se om jag har turen att få se något band som kan göra mig lite mera hel..

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0