hej ullared

åkte hemifrån imorse vid halv tio ungefär, hämtade upp jennie och sen körde mamma ner till ullared. träffade dennis som vi saknat efter något extremt. shoppade nödvändigheter inför kommande hultsfredsfestival och sen åt vi mat innan vi åkte hem igen. åkte hem till sandra som inte var hemma, och grillade tillsammans med dom andra knäppgökarna. vi spelade kubb - självklart är jag, sandra och jennie bäst och lyckas inte få ner en enda på killarnas sida..

nu sitter jag här med dennis och har börjat packa lite grann. jag vill packa ännu mer men måste vänta. har fått ner ett flak cider i väskan och ska antagligen ner med ett till.. får se hur allt ska få plats. jag är trött, imorgon blir det antagligen fika med våra små vänner och kanske en sväng förbi ikea, vem vet? mjukisbyxor måste vi skaffa i alla fall.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0