ibland är det ganska kul att vara i skolan

vi pratar om graviditet och sex och det är jävligt kul
fan vad jag älskar mina klasskompisar, åh herre
tänkte vara i skolan hela dagen idag. göttans

"är du verkligen så rädd för att hon ska bli gravid?"
"ja, jag gillar inte barn"

hoppas att ni har en bra måndag, vet att måndagar ofta kan vara ångest för de flesta. jag drömde att jag körde bil trots att jag inte hade fått körkort. historia, svenska och psykologi b kvar. johan kommer till skolan!! han har varit i australien i en månad, lyllos.

elin: jag uppskattar verkligen kommentarerna som du lämnade :) det betyder mycket att få sån respons av någon. och att fördomarna om en blev krossade. jag hoppas att livet löser sig för dig med och att inte allt går i fel riktning.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0