i don't want to fall in love

just nu vill jag bara skrika ut allting som jag har inom mig
slippa gå och bära på all ångest som är orsakad av kärlek
eller det som är i närheten av att kallas kärlek kanske

jag vill skrika och försöka få folk att förstå hur äckliga och falska alla är. hur alla bara leker med andras känslor för att sen krossa hjärtan. lögner och svek är vardag. närhet är vatten i öknen, behövligt men jävligt långt borta. det är för mycket att begära, att bli omtyckt och omhändertagen. att känna sig speciell. att känna sig behövd. jag vill sluta tro på kärlek för att slippa bli sårad av för höga förväntningar. jag vill lämna landet. jag har så mycket att erbjuda. men jag är ensam.

en jävligt stor kram till er som är lika ensamma som mig i det här mörka, kalla och miserabla landet. jag önskar att jag kunde ta bort allt som är i närheten av ensamhet och stoppa ner i en låda och lägga upp den på vinden. istället för att tröstäta, tröstshoppa och tröstträna. istället för att ta ångesttabletter. istället för att vara bitter och hatisk. jag ger ut gratis kramar till dem som behöver. kram.

kommentarer
Postat av: jessica

Du skriver så otroligt bra.

ta hand om dig!

2009-01-29 @ 20:43:57
Postat av: Ellinor

Jag har nyss dumpat min pojkvän och gråtit hela dagen. Skulle verkligen behöva en kram, en vän och någon att prata med.

2009-01-29 @ 20:51:35
Postat av: pössy

jag behöver dig i skolan!!!

2009-01-29 @ 21:04:12
URL: http://percysays.blogg.se/
Postat av: Lii-Hanna

Ramlade in i din blogg och fan vad fin den är! Förresten verkar du vara en otroligt söt tjej, låt inte mansgrisarna (eller tjejerna för den delen med) trycka ner dig!!

Jag skickar massor av kramar till dig och hoppas de värmde lite där i din datastol.

take care sötnos!

2009-01-29 @ 21:35:07
Postat av: Lii-Hanna

oj, råkade visst mata in min blogg i fel ruta!

2009-01-29 @ 21:37:11
URL: http://tusselii.blogg.se/
Postat av: Sandra

i do care about you a hole fucking lot babe! <3 jag vill inte att du ska må såhär och vi kanske ses på haket på lördag :D du är bäst och jag vill träffa dig oftare<3

2009-01-29 @ 21:50:03
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: jessica

jessica: tack så jättemycket :)

ellinor: om du vill prata så lyssnar jag gärna.

Lii-Hanna: tack :D jag blir så glad av såna kommentarer. det värmde verkligen.

sandra: vi ses snart hoppas jag<3

2009-01-29 @ 22:49:56
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: emelie

jag känner samma sak.

kärlek får mig att må brutalt dååligt, killar är bara falska, fyfan.

det är fan en äcklig värld vi bor i.

ibland känns det som att verkligen ingen bryr sig om en och att dom inte menar det dom säger.

jag tröstshoppar också men sen kommer allt det dåliga tillbaka efter en stund.

2009-01-31 @ 14:55:15
URL: http://mlicancel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jävligt snygg blogg måste jag bara säga. :)

2009-01-31 @ 15:23:20
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: pau

Hej!

Asså jag har både bevakat dig på bdb och kollat din blogg under en längre tid och du verkar vara sjukt snäll och en person som man verkligen kan lita på.

Och jag vet att det är jättesvårt att hitta personer som verkligen ÄR äkta, och man blir sårad på vägen av dom som man tror är det.. men tillslut ser man hur fel man hade. Men du kommer hitta en sån person, för dom finns där ute. Jag lovar.



Ha det bra.

2009-01-31 @ 16:57:28
Postat av: jessica

tack, det värmer verkligen att höra sånt och det ger mig en gnista hopp inför framtiden :)

2009-01-31 @ 17:00:42
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0