hostan of doom har kommit tillbaka


kommentarer
Postat av: sandraaa

hosta är as jobbigt!

har bara haft det en gång, men den gången varade i flera veckor så jag tycker att jag haft det nog!



påtal om ingenting

jag vet att det är kameran + smink

men du verkar ändå ha ganska bra hy

använder du någonting speciellt? eller är den bara

naturligt awesome?

2009-01-22 @ 20:31:17
Postat av: sandraa

*sa fel, menade att hostan höll på i flera månader!

2009-01-22 @ 20:32:10
Postat av: jessica

jag har varit sjuk i flera månader nu, till och från. hostan vill aldrig ge sig :(



jag har ganska bra hy ja, varför vet jag inte för jag är inte så noga med att tvätta bort smink och så varje kväll. jag har inte perfekt hy, jag har mörka ringar under ögonen och är lite röd om kinderna. men jag får sällan finnar. använder mineralfoundation - rekommenderar verkligen! och sen har jag börjat använda vichys normaderm-serie. den är väldigt bra med, finns att köpa på apoteket :)

2009-01-22 @ 21:21:38
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

fräsch skjorta.

vart har du köpt den? :)

2009-01-25 @ 21:38:11
Postat av: jessica

h&m :)

2009-01-25 @ 23:13:36
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0