jag tror att dom håller ett extra öga på mig

jag hade svårt för att sova. tog en tablett. vaknade tidigt. somnade om. vaknade tio. har inget minne av mitt alarm. så jag tänkte att det inte var någon idé att åka till skolan. sjukanmälde mig.

och bara några minuter senare ringer privat nummer till min mobil. jag klickar. sen börjar det ringa på hemtelefonen. fast jag svarade inte där heller, där blev dem allt ägda. istället för att vara i skolan sov jag och så har jag börjat städa och annat viktigt! städade lite i två av mina gaderober inatt! börjar redan känna mig självständig haha. fast sen hostar jag som ett as igen, inte kul.

kommentarer
Postat av: marcus

jag kommer och tar hand om dig imorgon :)

2009-02-17 @ 15:01:07
Postat av: Anonym

du borde ju ytp svarat hemma och "bevisat" att du var hemma och var sjuk :D haha

2009-02-17 @ 21:18:35
Postat av: jessica

haha jag vet inte om det hade funkat ändå :D

2009-02-17 @ 21:28:10
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: maria

men det är ju helt stört? skolan är ju frivillig på gymnasiet = du går så mycket du vill? alltså du får ju skylla dig själv om det går ut över dina betyg o skolbidraget osv men endå?

2009-02-18 @ 11:42:25

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0