igår blev det fest ändå

vid klockan sju skriver wille att han och jennie ska in ändå
så jag skiter i att jag är lite sjuk och gör mig iordning supersnabbt
blev en kväll på sticky, det var trevligt för vi fick höra that's not my name
fast dansgolvet var fullt med konstiga killar som ville dansa med en eller som typ stötte på en och till och med tafsade - inte trevligt!!! vad tänker dom med liksom? du är ful, sluta ta på mig. please.

jag har drömt massor av skumma grejer
blodprov med nålar i foten, battle med träningsvideo, corrupted politiker som vill ha mig död och en sån grön magisk alv som försöker rädda mig. fick färga håret också. drömde om kompakt blåbärspaj och grädde med kladdkaka i. och hatten fanns i bra storlek åhhh. fest här hemma och fyra glömda plånböcker...


kommentarer
Postat av: keedo

blö taffsare borde man få plåga lite med att typ knäcka fingrarna på T_T

2009-02-06 @ 15:05:48
URL: http://keedo.blogg.se/
Postat av: jessica

eller hur!!

2009-02-06 @ 15:37:38
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0