fet fest igår

började med att vi firade pappas 50-årsdag här hemma, folk kom och gick. det var trevligt. tårtan var god och det finns två daimtårtor i frysen som jag ska leva på när de inte är hemma.. hihi. fick träffa min söta mormor och moster och allt var bra! kilade in till stan och började förfesta med jennie och wille hos eddie och hans vänner. utbytte några sms med lali som fick mig att fnissa. sen efter någon timma eller så drog vi till hisingen där festen var.

wille var full redan innan festen. den första jag träffar när vi kommer dit är tjulle som jag inte träffat på aslänge. det gjorde mig fett pepp. toby och lovisa var där. popdaniel, anton, elin, annie och emma, ragna och harry potter.. och många fler! jag var pepp som fan och gladast ever. tack till bella som hade festen :*

bilder kommer sen, fast det blir inte många från mig då min kompaktkamera dör på mig hela tiden. ska köpa en ny snart.. frågan är bara vilken?

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0