24 timmar på ett dygn räcker inte

jag behöver mer om jag ska hinna med allt

vi satt kvar i tre timmar idag, spelade in de sista scenerna till filmen och redigerade klart lite slarvigt. jag kom hem för en halvtimma sen. inte okej. nästa vecka är det äntligen projektarbete, som min lärare sa "klockan åtta! så det är nog ingen idé att du ens går och lägger dig utan kom direkt till skolan" och det känns ganska troligt faktiskt. imorgon har jag redovisning i psykologin, och på fredag är det religionsprov som jag inte har börjat plugga till och hålla ett tal som jag inte skrivit än. fint.

tiden räcker inte till.

kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

känner samma

2009-02-25 @ 21:35:14
URL: http://takai.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0