ont i kroppen? en aning.

har varit igång hela dagen fram och tillbaka i hjulet, packat upp.. allt. lyckades vara trevlig och glad fram tills sista timman. då var jag död. har ont i fötter, knän och axlar. det var mycket folk idag och det var tävling, får se hur det gick imorgon.

det fanns planer att gå ut ikväll, men redan efter halva dagen kände jag att det nog inte skulle bli av. är nog inte uppe så sent ikväll heller. imorgon ska jag nog övningsköra till jobbet, jobba och sen gå lite med min familj på liseberg. inte mycket spännande här inte.

kommentarer
Postat av: Anonym

När stänger jul på liseberg?

2009-12-07 @ 07:34:05
Postat av: jessica

23e december!

2009-12-07 @ 14:43:02
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0