mer svar på frågorna - del 3

är ditt hår slitet?.. vad använder du för produkter, som du skulle rekommendera.
jag tycker inte att det är särskilt slitet, däremot efter att jag hade blekt det hundra gånger var det väl inte så roligt. använder hair repair från schwarzkopf, inget annat särskilt. proffs hårspray har hängt med i några år. jag är sämst på det där med hårprodukter.

gillar din stil kan du berätta vart du köper endel kläder? :)
jag köper en hel del på h&m och gina tricot, sen när jag var i usa kom jag hem med en del kläder. beställer en del tröjor från internet också (:

hur sminkar du dig till fest? berätta märke också!
oj, jag vet inte riktigt. brukar sminka mig som till vardags fast lite mer. mer ögonskugga framförallt. make up store blir det nästan alltid och min älskade smashbox primer.

första kyssen?
jag var 15 haha

bra bok, musik, filmtips?
böcker - twilight och harry potter, där regnbågen slutar.. musik - kolla tidigare inlägg. film - bara att bläddra igenom min kategori film & tv. sen måste jag ju säga att tim burton aldrig kan gå fel, big fish till exempel. sagan om ringen avgudar jag.

Du är bisexuell va? och isf, hur vet du att du är det? har du varit kär/haft sex/vart tillsammans med en tjej?
jag vet inte om jag är bisexuell! personligen så tror jag att alla föds bisexuella. mer eller mindre. man vet aldrig förrän man har testat som sagt. men än så länge har jag inte haft sex/förhållande med en tjej. kär har jag nog inte varit heller. men jag är öppen för förslag, haha.

när du mår dåligt, känner du att det hjälper av att prata med någon du litar på eller håller du det helst för dig själv? vad får dig att orka med dom dagarna då det känns helt hopplöst, som om det aldrig kommer kunna bli bra igen? har bloggen på något sätt hjälpt dig att må lite bättre eller ventilera dina känslor?

jag tycker att det hjälper att prata med någon jag litar på. fast sen beror det på varför jag mår dåligt, ibland känns det inte som om jag kan prata med mina närmsta vänner om vissa saker utan hellre pratar med någon annan. de dagarna då allting känns hopplöst brukar jag mest stanna kvar i sängen, eller hålla tankarna borta genom att se film. ibland så tröstäter/shoppar jag. det fungerar tillfälligt. bloggen har hjälpt mig mycket, det är riktigt skönt att bara få skriva av sig ibland och känna att man inte är ensam trots att man inte vill att andra ska må lika dåligt som man själv gör. när jag mår dåligt brukar jag skriva, och när man får respons känns det bra.

och har du tips på tv-serier, jag börjar få slut på idéer.. :/
samantha who, entourage, true blood, greek, gossip girl, dexter, desperate housewives, greys anatomy, private practice, glee, californication, how i met your mother, big bang theory, house, the mentalist..

vad brukar frakten kosta när du beställer från usa ? och med tull osv

det beror på! ibland slipper man betala tull, men olika sidor brukar ha olika frakt. det brukar oftast stå hur mycket frakten kostar på sidan :) sen beror det ju på hur mycket paketet väger och liknande.

vad hände med dig och charlie?
det tog slut. jag visste inte vad jag kände, hade skrivit på ett forum, hans syster såg det, hon sa till honom att jag inte var kär längre, han åkte ner till gbg och gjorde slut. mer eller mindre. long story short. jag saknar honom. jag var riktigt kär. han sa att vi kunde försöka igen dagen efter men jag var så jävla sårad. jag vet inte riktigt vad som hände.

Bloggar du läser och följer?

jag läser inte jättemånga bloggar faktiskt. brukar klicka in mig på mina vänners bloggar mest. kanske kollar in kenza och foki lite då och då. kissie någon gång ibland.

Favoritdjur?
älskar sälar, tigrar, hundar..

Har du spotify, isf länka din spellista? :D
jag har spotify men använder den sällan, har en party-spellista dock! HÄR

har du någon kontakt meed Miryam? Hon försvann. Vet du något mer än att hon bor i nybro? Om hon ens gör det? Känner ni varandra bra? : )

jag har ingen kontakt med miryam, vet att hon drog till nybro och började tatuera på en studio litegrann. näe vi känner inte varandra bra, har bara träffats några gånger!

kommentarer
Postat av: Kristìn - mangaa @ bdb.

i'll be your provkanin, let's be bisexual! 8)

2009-12-24 @ 00:44:34
URL: http://xoxomassacre.blogg.no
Postat av: victoria.

skönt att stöta på en till som fick första kyssen vid 15 år ålder haha :P

2009-12-26 @ 13:15:19
URL: http://victoriamedc.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det går inte att kommentera det sista inlägget på varje sida :/ Skulle kommentera det tidigare frågor och svar, att jag minns dig från Hoggy. Vi pratade mycket men jag visste inte då vem du var. Nu vet jag :) Jag diggade dig redan då.

2009-12-30 @ 12:51:50
Postat av: jessica

madeleine: åh, hur kommer det sig att du diggade mig? haha :D

2010-01-02 @ 23:49:57
URL: http://jessecupcake.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Du hade en vass attityd. :)

2010-01-11 @ 03:08:04

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0