09/08/01

nu är det augusti

hela sommaren har försvunnit, jag har inte hunnit njuta av den än ju. vädret har inte tillåtit det och jobbar man så jobbar man. jag är helt slut om jag ska vara ärlig, trots att jag sover blir jag aldrig riktigt utvilad. imorgon ska jag försöka komma upp innan elva så att jag hinner gå ner till allum och växla pengar nu när det snart bara är en vecka kvar tills vi åker.

jobbat hela dagen, trots att jag har varit helt död i energiväg så lyckades jag nog vara rätt trevlig ändå. jobbar 13-22 imorgon, 10.45-20.30 på måndag och samma pass på tisdag. kommer vara lagom död på onsdag känner jag. haha.

hoppas att ni har haft roligare planer än mig den här helgen :)

kommentarer
Postat av: Anonym

vore så jävla gött om du uppdaterade oftare, din blogg är lite som terapi för mig. haha. du fattar nog. det är lite konstigt att du skriver om vardagen oftast och ändå är det så jävla intressant

2009-08-02 @ 20:24:35
Postat av: Anonym

klaga inte så jävla mycket. var glad att du har ett jobb din blekis

2009-08-02 @ 20:37:11
Postat av: jessica

jag försöker uppdatera så gott det går, vare sig det är med bilder eller text. men nu jobbar jag så himla mycket och oftast är det långa pass och då hinner jag tyvärr inte sitta här så mycket :/ och om en vecka försvinner jag bort i tre veckor. men jag ska försöka uppdatera lite mer denna veckan som kommer!

2009-08-02 @ 22:44:15
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0