svullen som en gris innan julafton

kanske?

det är dags att sova nu, imorgon är det religionsdag som börjar halv nio. sen tror jag att vi slutar tolv, jag hoppas på det i alla fall. hem och baka bullar som jag antagligen inte kan få in i käften ändå. skriva om nordirlands konflikter eller något liknande. hoppas på att svullnaden på både tunga och läppar ska lägga sig tills imorgon. proppat i mig två piggelin i hopp om att det skulle hjälpa lite. på insidan av underläppen känns det som om jag har världens största och känsligaste blåmärke typ. jacket gör inte så ont.

jag är hungrig och vill äta. när svullnaden har gått ner ska jag frossa.


allt på samma gång - onajs.

kommentarer
Postat av: Anonym

oj! det ser jättehemskt ut, stackare

2008-09-30 @ 17:42:35

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0