sticky fingers

nu har jag ju inte skrivit på ett tag, på grund av brist på tid och intressanta saker att skriva om. känns inte så lockande varken för mig och antagligen för er, att skriva "idag har jag gjort blabla och blabla" hela tiden. igår var det den elfte september, har en del åsikter om hela ståhejet som jag skulle kunna skriva om. men det får bli senare. :)

igår kom jag hem från skolan och det blev inte mycket tid här hemma, utan jag chillade lite och sen gjorde iordning mig för kvällen. det blev sticky fingers för första gången! jag hade det verkligen jätteroligt, tack till folket som var där med mig. bland annat toby och sandra <3 träffade lite annat folk där med, jobbarkompisar och lite så. blev kompis med carro igen, vilket känns skönt. det var sån jobbig stämning innan och varken jag eller hon visste hur vi skulle göra. tur att lite alkohol kan göra susen. anyway, jag var väldigt party och dansade nästan ihjäl mig, blev lite för full tack vare toby. köpte allt som allt tre cider, men sen blev det en tequilashot och ganska mycket cider från honom. så kvällen slutade med att det mesta kom upp, if you know what i mean.

menmen, idag är det fredag! trots att det inte alls känns som det. vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra ikväll. har massor med läxor som jag borde göra nu i helgen, plugga inför prov och skriva anteckningar och sånt. hoppas att ni får en trevlig kväll och helg i alla fall :D

kommentarer
Postat av: monzon

åh jag minns min första gång på stickys. de va mys det. som sthlm:are väntade jag länge på den dagen... blev icke besviken!

2008-09-12 @ 22:18:45
URL: http://mewni.blogspot.com/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0