speed of sound

jag vaknade vid fyra imorse och suckade lite för mig själv. somnade om och gick sen upp vid tjugo i sju. alldeles för tidigt för mig. fixade mig och gick till bussen. väl i skolan så gjorde jag min samhällsgrej, skrev klart rödluvan - någorlunda i alla fall, sen hade vi historia och vi gjorde en bedömningsuppgift som handlade om källkritik. sen var det ind.val = english certificate, som var ganska kul faktiskt trots att jag bara ville hem. vi gjorde fler reading-grejer som gick helt okej, lite svårt var det faktiskt. men det är så underbart att få prata engelska.

så nu har jag suttit och pratat engelska för mig själv. väntar på att någon ska komma hem - helst med mat. fast innan dess ska jag nog hoppa in i duschen.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0