om jag ska vara ärlig är jag ganska arg, men jag vet inte riktigt om det tjänar något till.

här sitter jag i mac-salen i skolan tillsammans med några andra
tydligen så hade vi ingen lektion nu på morgonen,
men det hade ingen brytt sig om att säga till om.
jag kunde fan ha fått sova längre. trodde jag skulle bli en halvtimma sen,
men nejdå.

var på sticky igår med toby och kajsa, sandra och folk var där. träffade anneli som förresten fyllde år häromdan, congrats (: det var dock inte lika party som det brukar vara, fullt av folk eftersom att det var top floor. stack in till nordstan med toby vid tolv ungefär, käkade kycklingrulle och tog bussen hem. var lagom trött och hade inte bangat att sova på morgonen.

saker att göra: på måndag är det svenskaredovisning, samhällsrapport och redovisning ska vara klara på fredag, historiaprov på fredag också tydligen, läsa psykologi tills på måndag och eventuellt ett litet prov på torsdag. plus att vi ska göra english certificate-prov hemma. fan vad det är roligt att gå i trean.. noooot.

håkan ikväll <3

kommentarer
Postat av: Anneli

tack! :)

det var inte så kul nej, vi drog till andra långgatan sen, trodde det skulle vara oparty men henrik berggren var där! haha.

dock förstår jag inte vad som är så kul med sticky, faktiskt :(

2008-09-26 @ 10:57:54
Postat av: jessica

näe igår var rätt lamt. men är man där med bra folk, är lagom full och där helst vid happy hour. på en torsdag då det INTE är top floor, så gillar jag det (: senast var grymt iaf, dj:n spelade bra musik och allt var underbart.

2008-09-26 @ 15:06:13
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0