nu måste jag erkänna en sak för er..

..förutom att jag är dålig på att plugga. för det kanske ni fattar.

jag har sån lust att vara elak ibland. att bara få säga det man verkligen tycker. säga till när man blir irriterad eller tycker att något är löjligt. bara säga till folk att dra käpprätt åt helvete. idag är jag på ett sånt humör. men jag är alldeles för snäll för det. och tänker innan jag öppnar munnen. jag har visserligen en tendens att säga till folk att hålla käften - men det händer bara i klassrummet när man är på dåligt humör och anser att vissa borde växa upp.

jag är för snäll för att be folk dra åt helvete.

kommentarer
Postat av: Monika

"Postat av: Maggie

Vill bara säga, hur kan man vara så iskall att man får välja mellan att typ sova ute eller gå upp skit tidigt och ta tåget för du inte ville se honom någoe mer. iskallt iskallt säger jag bara."



Känner en viss dubbelmoral.

2008-09-23 @ 21:06:37
Postat av: bexi

trodde jag oxå var för snäll för att be någon dra åt helvete, men det ändrades när jag skrek det till mina småbröders alkoliserade farsa, dock skönt att äntligen få ut det :D

2008-09-23 @ 21:27:06
Postat av: jas

jag säger de för jämnan. men mer "fuck off" då. man kan säga de på ett trevligt sätt men mena fullt allvar :)

2008-09-23 @ 23:47:38
URL: http://crimsonlee.blogg.se/
Postat av: jessica

monika: nu hade jag utan tvekan kunnat idiotförklara dig med några ord. men jag säger så här: det finns alltid två versioner - eller fler, av saker. och för det första har du ingen rätt att lägga dig i whatsoever, och för det andra är det en lång historia som inte kan sammanfattas så som maggie skrev det.

2008-09-24 @ 00:38:08
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0