miserabla söndag

kan väl erkänna lite så där i smyg att jag inte har gjort en enda liten sak av grejerna som jag skrev upp. jag sov till klockan två eller tre, och sen bestämde jag mig att jag skulle åka till liseberg nästa helg istället. bullarna bakas i veckan istället. övningsköra kan man göra någon annan dag, redan överambitiöst av mig att göra det en gång denna vecka. promenera kan jag ta någon annan dag - latheten kickar in. duscha ska jag faktiskt göra alldeles snart.

jag började skriva på texten i english certificate, men sen tappade jag ett ord. ska försöka göra klart den idag, lätt läxa är det ju, ska bara skriva runt 220 ord som max. piece of cake. har spelat lite the sims istället, inte lyckats få ner någon expansion dock.

kommentarer
Postat av: Sandra

The Sims är bra tidsfördriv, och vissa dagar är till för att skita i allt <3

2008-09-14 @ 19:56:16
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0