lite bakis idag kanske?

men jag hade så sjukt kul igår så det gör ingenting!

jobbade min sista dag på ett bra tag igår, kommer antagligen jobba i jul också men jag hade inte orkat jobba mer när jag ska gå i skolan samtidigt. kommer bli för mycket för mig att hantera. började med att vi drog och satte oss i vasastan och drack lite cider/öl. sen kom lite fler från jobbet och vi fortsatte chillkröka, sen gick vi till krogen bredvid och drack lite till. där hände det lite spännande saker, haha. sen när dom skulle stänga så drog vi till stars n bars på järntorget som inte var öppet så himla länge det heller. vi snackade engelska med någon gubbe från boston som kunde svenska, vild natt i tell you. sen sov vi i stan.

ska inte berätta alla detaljer, för det finns en hel del roliga saker att berätta. men det får bara jane veta.

kommentarer
Postat av: Jane

hehe jag är speciell och får veta jessicas hemlisar

det får inte nii hahahaha

hehe screw you guys I'm going home :)

2008-09-01 @ 23:55:11

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0