jag måste sluta drömma så sjuka drömmar

ännu en natt fylld med de mest absurda drömmar man kan tänka sig.

först stod jag och väntade på blå express som jag skulle ta hem, såg bussen komma men den körde vidare trots att den höll på att bromsa in typ. en kille och en tjej börjar springa efter den, så jag gör samma sak - why not liksom? springer utan att bli särskild anfådd och helt plötsligt är vi i partille centrum som såg exakt ut som mölnlycke centrum och bussen vi skulle på är plötsligt 751:an. jag och tjejen börjar prata av någon anledning, och vi tittar på några bilder av en snygg tjej - varför? - och sen är tjejen plötsligt den snygga tjejen. och vi hamnar på någon gångbana vid motorvägen där vi börjar strula osv. sen ska vi tydligen ha sex och ja, då är det ingen tjej längre. och sen kommer jag inte ihåg så mycket mer.

den andra drömmen var ganska så mycket skummare. det börjar med att jag är en asiatisk kille, och smyger ner till stranden för att träffa någon tjej. ehh. sen började ett krig mot ingen alls. en hel asiatisk armé i sidenkläder fightades mot ingen alls. sen var det en annan dröm. jag var barbie - ehm. hamnade i fängelse i ett hus, med tre andra gubbar. hände en jäkla massa grejer där som jag inte orkar skriva om. men huset var typ en förbannelse för jag kunde inte komma ut om jag inte hade en viss diamantväska, som jag tillslut fick tag i och sprang ut, långt bort därifrån.

kommentarer
Postat av: Sandra

haha dina drömmar är underhållning :) <3

2008-09-13 @ 16:56:00
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: ellen

fin blogg! var köper du dina tröjor?

2008-09-13 @ 20:15:43
URL: http://ellensofiah.blogg.se/
Postat av: Martin Stenmark (Ja den riktiga! OMFG)

Jag tror att betydelsen genemsamt för dina drömmar är att du ska starta ett kattdagis, för att få känsla för konst.

2008-09-14 @ 14:42:01
URL: http://tarmplack.wordpress.com

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0