jag måste be om ursäkt till alla som varit i min närvaro idag

då jag haft ännu mer spasmer eller i politiskt inkorrekta termer - damp.

jag har varit okoncentrerad och inte gjort ett enda dugg faktiskt. förutom rita en fin bakgrund till mitt och johans spel och skrivit anteckningar på samhällslektionen. jag har lekt muslim med min döskallesjal runt huvudet och inte fokuserat särskilt mycket på det jag höll på med. dagen blev inte särskilt lång då vi bara gick i skolan i ca 4 timmar.

innan dess åkte vi till capio lundby sjukhus där väntetiden var ca 2 timmar för att få röntga lungorna, de sa även att vi kunde göra det på axess akuten - som vi lika gärna kunde ha åkt till från första början, för när vi kom dit lämnade jag remissen och knappt fem minuter senare ropade de upp mitt namn, fick gå in och ta röntgenbilder. sammanlagt var vi där i kanske tio minuter. lite bättre än två timmar.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0