jag känner mig lagom melankolisk

när jag sitter här och stoppar i mig m&m's och pingvinlakrits
sköljer ner med mjölk och hoppas att känslorna ska följa med
ner i magen där magsyran löser upp allting
men icke

skolan är över för dagen, vilket är jävligt skönt.
vi kom tillslut överens om ett tema till morgondagens spexfoto, alla ska vara utklädda till emo:s - awesome. vi blev inte kallade emoettan for nothing.. blir nog en skylt med texten "we joined the dark side" till bratsen, och vi ska hålla i skylten "we had cookies". en viss person tyckte även att vi skulle ha med "we left the bra(j)t side" vilket är en ganska så asgrym idé. imorgon alltså.

idag borde jag läsa ut gullivers resor så att jag kan skriva uppgiften som ska in 24.00 imorgon. måste läsa psykologi och historia också, psykologin är i och för sig en vecka kvar på eftersom att vi har en underbar resursdag på torsdag.

jag känner mig sjuk. jag har ont i lungorna.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0