Gossip Girl s02e01

igår visades första gossip girl-avsnittet av säsong två i usa, och tack vare den fantastiska tekniken kunde jag se det redan idag :D åhhh. jag älskar den serien. har längtat så sjukt. avsnittet var fullt av intriger som vanligt men jag ska inte avslöja något. blake lively var extra gorgeous i sin vita klänning och lite grekisk gudinna-inspirerad frisyr. om man ändå kunde göra sånt på sig själv.


sen blir det de första två avsnitten ur prison break säsong fyra, hade egentligen tänkt se en film eller nått, men det är ganska sent och jag börjar bli trött. måste ju upp vid klockan sex imorgon. så det får nog bli en annan dag.

kommentarer
Postat av: Anonym

FYFAN vad bra det var! dom kommer en gång i veckan eller? :D

2008-09-03 @ 18:50:34
Postat av: jessica

släpps i usa på måndagen och finns på internet natten till tisdag :)

2008-09-03 @ 21:15:37
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0