det finns inget bättre än en varm dusch

skulle väl möjligtvis vara ett varmt bad,
där man kan ligga ner istället för att stå upp. men nu har vi ju inget badkar i det här huset, så man tager vad man haver. får väl eventuellt testa att basta någon gång. aldrig gjort det på de 3 åren vi bott i huset. aja. man känner sig så ren och fräsch efter att man har duschat. håret luktar gott och kroppsbehåringen är puts väck. så mycket som möjligt i alla fall.

söndagar är ofta deprimenade. låg kvar i sängen till fem i halv fyra idag. mest för att min säng var så varm och mysig och för att jag inte ville gå upp och möta söndagen. sen blev det pizza när pappa kom hem från prag. han hade med sig godis, damn you. m&m's, daim och pingvinlakrits. det sistnämnda är heaven med mjölk till. kollade på hål i väggen.

funderar på att skaffa mig ett månadskort till att börja med, på friskis och svettis. är rätt så säker på att mitt 10-kort är slut. och jag försöker intala mig själv att det blir lättare att motivera sig när man har månad/termin/årskort. vi får se hur det blir! måste komma igång känner jag. gå ner i vikt och komma i form. svettas bort putmagen och dallrande lår.

skakar väldigt mycket i händer för tillfället också. lite svårt att skriva. och jag vet inte ens varför jag skakar eftersom att ingen doktor har lust att bry sig. får börja ta magnesium-tabletterna och se om de hjälper. för det är inte roligt. :( nu ska jag försöka läsa så långt jag kan i gullivers resor.

kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas allt löser sig gumman, läkare är lata :(

torsdag = sticky

lördag = piercing!

PEPP!<3

2008-09-22 @ 10:01:04
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0