coldplay

jag tror att de flesta av er känner till dem, men jag måste bara trycka på lite mer. har under kvällen, förutom att titta på förnedringstv, också lyssnat på coldplay. helt amazing hur bra de faktiskt är. hade gärna åkt upp och sett någon av de två konserterna i stockholm, men båda är utsålda. vilket är förståeligt. coldplay är ett sånt band som jag tror de flesta gillar, även om man inte nödvändigtvis behöver lyssna aktivt på dem.


just nu har jag fastnat för violet hill och white shadows.

kommentarer
Postat av: E

Jag älskar Coldplay, som så många andra. De är bra på tusen olika sätt. Jag ska tatuera in orden

"forget but not forgive

not loving all you see"

från låten Swallowed In The Sea.

De absolut bästa låtarna är ju helt klart:

Amsterdam

Warning Sign

Spies

och Trouble



Du kanske inte bryr dig men aja :D

2008-09-04 @ 13:09:41
Postat av: indiehjaerta

Fick sälja min biljett för jag ska flytta från Stockholm den, 15:e, är så förbannat ledsen över det :(

2008-09-04 @ 20:59:05
Postat av: Natta

jaa violet hill är så underbar, eller tja hela coldplay såklart!! ;)

2008-09-04 @ 21:45:50
URL: http://natalou.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0