ännu ett inlägg om min ganska så ordinära dag

vaknade imorse, hur trött som helst, hade drömt skumt - igen.
tittade på klockan, funderade lite. bestämde mig för att skita i engelskan.
vilket jag gjorde ganska rätt i, för sen på bussen till skolan satt jurre där, hon hade inte orkat heller! vi hade religion där vi såg på en ganska intressant dokumentär om en kvinnlig präst som var homosexuell. en av hennes klasskamrater jämförde det med pollenallergi.. hm. skrattade en del. sen var det lunch och sen prov på lite historia. jag skrev ganska mycket, frågan är om något av det var relevant :D men så länge jag får minst 25 poäng så sitter jag säkert. bara ett g-prov.

åkte buss in till stan för att byta så att jag kunde åka hem. jag både gillar och avskyr att åka buss, idag var en sån dag då det inte var lika kul då det luktade rätt unket från personen framför mig. aja. kom hem och vände i dörren, jag och mamma gick ner till allum. kollade lite i affärer, mest skor. jag har sett de finaste på bianco, men enligt mamma kommer jag aldrig att kunna gå i högklackat på grund av mina överrörliga leder. jag hatar livet.

sen köpte vi fika, jag bar hem ett paket eftersom att mamma är ganska invalid efter operationen. pratade om mina skumma drömmar på vägen hem och att jag trodde att jag hade lite damp för jag tappar koncentrationen så lätt. drömde förresten häromdan att jag mådde asdåligt, sa det till mamma och pappa och dom ba "men det är det som är meningen med antidepp", och dom ville tydligen att jag skulle dö. inte så rolig dröm. nattens var lite roligare, "hultsfred" och kvarglömda paraplyn.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0