regn och blå himmel.

beskriver väl vädret idag. plus att det är äckligt kallt.
och jag är på så satans dåligt humör att jag typ spyr.
så ni får ursäkta mig.

kunde knappt somna igår. trots det drog jag mig upp ur sängen vid klockan sex och hoppade in i duschen. sen blev det skola hela dagen. läsförståelse och skriva på engelskan, prov alltså. sen ett litet prov i religionen om etiska teorier, och efter någon timma med att irritera varandra hade vi historia. sjukt kul, mest för att vi inte gjorde något förutom att gapa och sjunga och dö av skratt. men det var trevligt. ÅTTTIIIITALEEEET, VAAART TOG DU VÄÄÄÄGEEEEEEEEN? jag säger då det. jag var nära till tårar och magkramp, men det är inte ofta det händer i skolan. sen fick jag ont i halsen och det har jag fortfarande. den känns svullen. varför blir jag aldrig frisk?

sen åkte jag hem, slängde av mig mina grejer och sen iväg till frisören. nu är jag en utväxt och sexhundra kronor fattigare, men det är helt okej. man har ju cashfl0w ändå. heh. eftersom att jag är så underbar och bäst tänker jag överföra en tusenlapp från sparkontot. av någon anledning har jag haft sagan om ringen-citat i mitt huvud idag.

jag har varit undermedvetet arg idag, fast inte omedvetet. alltså, jag har gått runt och ändå varit mitt gamla bittra jag - ganska jobbig också - och bara haft lust att lyssna på skrikmusik och känt viljan att slå ner någon. nu är jag inte undermedvetet arg. nu är jag arg och riktigt bitter for real. skrev lite inatt, lägger in det sen.

snart är det lov och jag längtar så mycket att jag spyr.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0