oj, onsdagen är ju snart slut.

jag satt uppe ett lite för långt tag i natt, sen gick jag och la mig. visste att ellen inte skulle på engelskan, men jurre skulle tydligen det. men så fick jag ett sms imorse där det stod att hon inte alls skulle det. så då tänkte jag - inte jag heller! hade ju ingen religion idag med tanke på att vi har diskussion nästa vecka. och historiaprovet skulle jag ju ändå inte göra för jag var inte förberedd. så varför inte sjukanmäla sig?

bad habit. jag vet. imorgon är det bara två lektioner, psykologi och sen medieproduktion, skulle ju haft svenska egentligen, men jag har redan gjort provet så vi kör igång med våra grejer tidigare. ska nog gå att härda ut. sen på fredag är det ju bara en lektion, engelskan. då ska jag tvinga ellen och jurre dit. jag kan inte gå utan dem. :D efter den lektionen ska jag in till stan och träffa min syrra och så ska hon försöka boka tid till gaddning. JAG BLIR SÅ SUGEN. jag ska också gadda mig. har en text klar.

vad har jag gjort idag då? jo förutom sovit har jag varit i stan och gått runt väldigt mycket och spenderat väldigt mycket pengar, eller ja. 1 100 kr ungefär, men jag är nöjd med mina inköp. yezyez. mitt humör har gått upp och ner väldigt mycket, blivit peppad av att lyssna på kill hannah samtidigt som jag saknar måndagen.

kommentarer
Postat av: Parre

kan du inte visa vad du har köpt? :)

2008-10-08 @ 19:55:38
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: jessica

det är i inlägget över ju!

2008-10-08 @ 20:17:16
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0