life is not a waiting room

jag har fått ner massor av ny musik. det är skönt. har kollat på gossip girl, heroes och how i met your mother idag. jag tänkte faktiskt gå till skolan idag, men lyckades försova mig. bra jessica. imorgon ska jag gå. på riktigt. fick lönespecifikation, blev rätt överraskad. imorgon är jag 3000 kr rikare. känns bra. dags att gadda sig snart. har även varit så duktig att jag förberett lite inför diskussionen om dödsstraff imorgon. inget mer denna veckan tror jag, förutom att jag borde göra min intervju och börja skriva på min artikel osv. jag orkar verkligen inte.

tror jag ska se på en film nu.

kommentarer
Postat av: sofia

asså senses fails nya är så sjukt jävla bra!

lyssnar på den om och om och om igen.

jag blev kär i dem på nytt, herregud<3

2008-10-14 @ 22:32:31
URL: http://anotherherodies.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0