kill hannah & my passion @ brew house

jävlar. jag vet inte riktigt vad jag ska börja med.
allting känns så jävla sjukt. så otippat. jävlar.

efter att jag hade kommit hem från skolan började jag göra mig iordning för att dra in till stan och träffa toby. that i did, vi satt och pimplade cider utanför mcdonalds vid scandinavium en stund, och sen gick vi till brew house där vi skulle se kill hannah. peppade som få. glada as hell. jag gick runt större delen av kvällen och sa "sköööjjjaaaa" som är mitt nya favorituttryck. spelningen började och det första förbandet gick på, sexybitches.. eller ja, sexydeath som dom kallade sig. sångaren hade korsett och en t-shirt under. inte riktigt min grej. vi satt mest och chillade. sen kom det andra förbandet på, my passion. visade sig vara jävligt bra och jag och toby var de enda som dansade på riktigt. fyfan vad vi dansade.

sen kom kill hannah på en stund efter nio, de inledde med boys & girls och vi dansade ännu mer. jag tror jag skämde ut mig lite, men vem bryr sig? jag hade så jävla roligt ändå. efter mycket dansade och mycket pauser med rejält magont så var det slut. och kill hannah var asbra. vi gick ut och väntade på att få lite autografer och sånt som riktiga fangirls. blev helt kär i my passion-killarna. MUMS. vi stannade ett bra tag, fick en jäkla massa autografer. sen hade jag egentligen tänkt åka hem och se lite avsnitt av serier. men så blev det verkligen inte.

vi stannade kvar väldigt länge faktiskt. började snacka mer och mer med de från my passion, lärde dem att säga "skööööjjaaaa" - vilket var väldigt roligt. för de började säga det asmycket. sen vet jag inte riktigt vad som hände, haha. slutade med att vi gick runt med två av killarna från my passion på avenyn, gick tillbaka till turnébussen, toby fick berätta legenden om poseidon framför deras kamera och vi lärde dem ännu mer svenska. det var hilarious. storaA brrra brrroooost, koetttttgrawwttaaa och mycket annat. fyfan vad kul det var. jag har en del inspelat.

sen vet jag inte riktigt om jag ska avslöja vad som hände sen :D ganska sjukt otippat det med. men najs vare. mhm! kommer lägga upp lite bilder och klipp osv senare. end of story, for now!

tillägg: de konstaterade alla att jag hade den snyggaste tröjan på mig där.

kommentarer
Postat av: :**

länka till videosarna sen? :D

2008-10-07 @ 18:16:47

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0