jag har ingen rubrik, jag orkar inte bry mig.

imorse tog jag sovmorgon. jag har instinkter. för läraren hade tydligen inte varit där på psykologin. good job, jess. sedan blev det svenska och vår lärare babblade som vanligt om allt som inte var viktigt. fick tillbaka provet och räknar det som ett vg. not too bad. nu har vi medieproduktion, det är sjukt tråkigt. våra lärare är gnällspikar och tror att det hjälper - samtidigt som de tycker att jag ska vara mindre pessimistisk. vi har gått runt i mölnlycke lite och frågat personer till enkäter och min artikel, måste fixa intervju någon dag för artikeln ska vara klar nästa vecka. not going to happen.

resten av dagen kommer att bli bra. ska in till stan och träffa dennis vid fyra. fika tillsammans med jennie förhoppningsvis och ikväll blir det sticky med massa underbara människor. lovely.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0