första dagen på oktober var regnig

vilken överraskning när man bor i sverige.
det enda produktiva jag har gjort idag är att spruta impregnering på min skinnjacka. jag har lite ångest över att det är riktigt skinn. men vad gör man?

idag har jag ätit filmjölk till frukost, drickyoggi till lunch och soppa till middag. sen råkade jag klämma i mig åtta bullar. om mamma säger att jag ska äta bullar - då är det klart att man gör det. och är det gott så varför inte äta många? haha. läppen håller på att läka, gör knappt ont på överläppen, underläppen är lite värre. tungan är svullen och jag ska äta mer piggelin och imorgon ska jag testa att dricka ramlösa för det ska tydligen ta bort bakterielagret. jag testar allt!

imorgon på psykologin ska vi se på a clockwork orange, blir naiz. sen svenska och gå igenom inför provet hoppas jag. medieproduktion som jag inte varit på det senaste. välja ämnen att jobba med antar jag. sen sitter vi kvar och gör klart den jävla samhällsrapporten. mamma ska beställa tid hos frisören förresten, färga utväxt och bleka det sista. sen blir det löshår.

nu ska jag se film eller något annat trevligt innan jag tar min morfinfyllda hostmedicin och sover. ska sluta lyssna på britney spears - womanizer med. den är party.


man var väl söt när man var liten?

kommentarer
Postat av: liina

womanizer <3

2008-10-08 @ 14:02:25

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0