ännu en ångestfylld natt.

"jag bara ligger och vrider och vänder på mig i sängen. ännu en natt av oro och ångest. och ganska mycket sömnlöshet.

funderar på hur jag ska ta mig igenom veckan. funderar på vad jag ska skriva. funderar på att maila diverse lärare och försöka beskriva situationen. varken ork eller motivation. ett arbete, två prov, artikel, analys.. jag hinner inte. jag orkar inte. jag vill inte.

läser. i hopp om att ögonen sakta ska slutas så att man äntligen kan falla i sömn. sidorna blir bara fler och fler. vrider och vänder. försöker lägga mig i omöjliga positioner. med elller utan täcke. med nalle. trygghet. men inte heller det funkar. min hjärna svämmar över med tankar som jag måste få ut. rastlöshet.

jag gissar på 30% eller mer. frånvaro. men jag är ju faktiskt sjuk. psykiskt. fysiskt. orkar inte vänta på att något virus ska ta sig ur min kropp. tålamodet tryter. väntat två månader. jag är helt slut. kanska ska läsa några sidor till.

ångest. ångest. ångest.
vill bort härifrån. nu."

kommentarer
Postat av: Anonym

åh, du anar inte. jag känner precis likadant. jag brukar försöka tömma hjärnan på tankar som ger ångest, och tänka mig att jag är på min favoriplats, en strand, där inget mer än nuet existerar. men det är fortfarande jobbigt som fan! <3

2008-10-21 @ 17:08:43
Postat av: jessica

jag hoppas att det blir bättre för dig. för det är inte kul någonstans. :( <3

2008-10-21 @ 18:45:03
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0