"alltså jennie låter som en gammal dammsugare"

det är fezt här. nästan. imorgon är det fezt. på riktigt.
jennie, dennis, martin, gunvor och thomas är här.

jennie ligger och snarkar, vi har nyss kollat på midnight meat train - som var sjukligt dålig och sjukligt b. jag blev ledsen. jag trodde att den skulle vara läskig. men det var den inte. tror ni fattar. det ska vara brutalt och slakt och troligt, men det var inte så trovärdigt. längtar till festen imorgon. vi ska till stan innan och shoppa grejer. jag ska vara nörd fer sure. det blir naiz.

vet inte vad jag ska skriva. kommer inte vara så aktiv under helgen i alla fall. på lördag ska vi fota. det ska bli bäst. peace out bro.

kommentarer

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0