oj, rubrik skulle jag ju ha med

"jag såg dig när du jobbade, du är tillochmed finare i verkligheten (: "

sånt blir man glad av! och glad har jag varit hela dagen. det är mysigt att jobba. trots att infravärmen kunde suttit lite längre ner så att man faktiskt kände av den. men nästa helg blir det på med alla kläder som finns. imorgon blir dagen inte så lång tror jag, vi ska mest skriva ut och fixa lite grejer. har ingen aning om vad jag ska göra när klockan har hunnit bli halv elva. för då får jag inte sitta här längre.

kommentarer
Postat av: Michelle

Går det bra med att inte sitta vid datorn? Läs en bok! :*

2008-11-17 @ 21:29:22
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/
Postat av: jessica

går helt okej! får ju fredag och lördag, söndagar är lite segt att inte kunna sitta här. sover bättre gör jag inte än. men jag läser som ett as.

2008-11-17 @ 22:02:38
URL: http://jessecupcake.blogg.se/

give me some love:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0